من باشم و خودم. : نیلوبلاگ

خرید بک لینک

ملی ... با راه های... نرفته اش رو دیدم و فقط زار زدم. به حال ملی و تمام ملی های این خاک. که وقتی گفت آقا میشه گوشیتونو بدین؟ گوشیم شکسته. فقط زار زدم. وقتی بخاطر حرف ملی پسره عصبانی شد و شروع کرد به زدنش و ملی فقط معذرت میخواست، زار زدم.

دو بار رفتم پول دادم واسش. که کاش از این فیلما بیشتر بسازن. کاش صدای دختراییی مثل ملی باشن. که کاش اونقدر فریاد بزنن که دیگه هیچ وقته هیچ وقت هیچ کس مثل ملی رو نداشته باشیم تو این دنیا. 

من باشم و خودم....

ما را در سایت من باشم و خودم. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 23:50

صفحه بندی