دو بار رفتم پول دادم واسش. که کاش از این فیلما بیشتر بسازن. کاش صدای دختراییی مثل ملی باشن. که کاش اونقدر فریاد بزنن که دیگه هیچ وقته هیچ وقت هیچ کس مثل ملی رو نداشته باشیم تو این دنیا.
من باشم و خودم....ما را در سایت من باشم و خودم. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24