به اتاق مامان میره و تو راه غر میزنه همچنان. گوشیمو سر جاش برگردوندم و برقو خاموش کردم. هنوز صدای غر غرشو میشنوم که داره برای مامان تعریف میکنه.
حالمو بد میکنه. خب؟ حالمو بد میکنه. این که تو همه کارام دخالت میکنه. گه ساعت خوابم حتی دست خودم نیست. که انگار ی بچه دو سالم. که اینا که به ذهنم میاد یاد پارسال می افتم و حالم بده از این مشکلات مشابه هر ساله.
آقا من نمیخوام هر سال با ی سری مشکلات تکراری دست و پنجه نرم کنم.نمیخوام.
دوس دارم تو اتاقم باشم تمام روز. اصلا نبینمشون. نشنومشون.حالم بده .بده.
+ نوشته شده در یکشنبه چهاردهم آبان ۱۳۹۶ساعت 1:6  توسط . |
من باشم و خودم....ما را در سایت من باشم و خودم. دنبال میکنید
برچسب: ماجراهای, نویسنده: بازدید: 180