هر چقدر که زمان میگذره بیشتر حس میکنم که دیگه اون آدم ویژه نیس برام.
که دیگه دلم غش نمیکنه واسش. نیلوفر عوض شده. خیلی عوض شده. شاید اونقدر تو مسائل بزرگونه غرق شده که اون پاکی و معصویتش که باعث میشد دلتنگش بشم رو از دست داده. نمیدونم.نمیدونم. فقط اینو میدونم دیگه ویژه نیس واسم .
+ نوشته شده در دوشنبه دهم مهر ۱۳۹۶ساعت 23:13  توسط . |
