از راه اومد و پرسید که رفتی دانشگاه ؟
- نه. +چرا ؟ - حوصله نداشتم. + پس چیکار میکردی از صبح ؟ کی پاشدی؟ - هیچی . علاف میگشتم واسه خودم :)). ده . + نمیدونم بی عقلی چیزی شدی امسال . [غیرمستقیم گفت ک.س.خلی چیزی هستی؟] - =)))) + حیفه این روزا . دیگه تکرار نمیشه. - سه ساله داری همینو میگی. سه ساله داره تکرار میشه.
+ نوشته شده در چهارشنبه دوازدهم مهر ۱۳۹۶ساعت 15:55  توسط . |
